|
Kotiaine.com Ei elämää vaan koulua varten.
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
bless Takarivin oppilas

|
Lähetetty: Tor Huh 19, 2007 7:02 am Viestin aihe: |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: |
Kesällä ajattelin lähteä pariksi viikoksi mökille ja laittaa piuhat kokonaan poikki siksi ajaksi. Tekisi varmaan hyvää. |
Onnea yritykselle Kyllä se varmaan onnistuu, mutta oletko ajatellut, miten käy, kun tulet takasin mökiltä? Hirveä sähköpostivyöry, paljon uutta foorumeilla, hirveästi asioita tapahtunut maailmassa...ym.. Ja olet 2vk ollut lomalla, ja kun näpsäytät koneen päälle, noiden asioiden selvittely vie paljon aikaa
Itse olin viikon Egyptis alle kk sitte, ja oikeastaan ei edes ollut ikävä tietsikkaa. Ja matkan jälkeen oli parisen sellasta päivää, et pärjää ilman tv:tä ja konetta. Mutta se meni ohi.
Taih... Niinku sanoitkin, uutiset voi selata koosteena... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Lau Huh 21, 2007 10:45 pm Viestin aihe: |
|
|
| bless kirjoitti: | Onnea yritykselle Kyllä se varmaan onnistuu, mutta oletko ajatellut, miten käy, kun tulet takasin mökiltä? Hirveä sähköpostivyöry, paljon uutta foorumeilla, hirveästi asioita tapahtunut maailmassa...ym.. Ja olet 2vk ollut lomalla, ja kun näpsäytät koneen päälle, noiden asioiden selvittely vie paljon aikaa  |
Heh, pätevä havainto. Sähköpostitulvalle ei kai oikein mitään voi, mutta täytyy yrittää ottaa sellainen asenne, ettei loman jälkeen yritä kiriä menneitä viikkoja kiinni selailemalla entistäkin ahkerammin nettiä. Nykyään maailman mentaliteetti on sellainen, että koko ajan pitäisi olla ajan hermolla ja kehittelemässä jotain uutta projektia tai muutoin putoaa pysyvästi kelkasta. Voi olla terveellistä välillä pudottautua suosiolla pois ja huomata että ei siihen kuole.
Mutta tosiaankin, jonkinlainen kulttuurishokki varmaankin tulee sekä silloin kun pistää ruudun pimeäksi että silloin kun palaa taas koneen ääreen. Sen verran kiinteä osa elämää tietotekniikka ja viihde-elektroniikka nykyään ovat. Hassua, että vielä 10 vuotta sitten tilanne oli ihan toinen, puhumattakaan siitä millaista elämää elettiin 20 vuotta sitten. Tavallaan hieman kaipaankin sitä aikaa, jolloin väri-TV oli tosi iso juttu, vain kunnon nörteillä oli tietokone (Commodore 64, tietenkin) ja kaverit sai kiinni lankapuhelimella tai yleisemmin yksinkertaisesti vain menemällä soittamaan ovikelloa.
| bless kirjoitti: | | Itse olin viikon Egyptis alle kk sitte, ja oikeastaan ei edes ollut ikävä tietsikkaa. Ja matkan jälkeen oli parisen sellasta päivää, et pärjää ilman tv:tä ja konetta. Mutta se meni ohi. |
Jos ympäristö on uusi ja mielenkiintoinen, niin silloin siinä saattaa olla ihan riittävästi tutkittavaa ilman mitään viihdevimpaimiakaan. Mutta kuten totesit, arkeen palaamisen jälkeen sitä kaipaa jotain helppoa viihdykettä, kuten netti ja TV.
Millainen paikka Egypti muuten oli? Pakollinen kysymys: näitkö pyramidit?-) _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
If you aren't remembered... Then you never existed. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
bless Takarivin oppilas

|
Lähetetty: Sun Huh 22, 2007 9:33 am Viestin aihe: |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: |
Millainen paikka Egypti muuten oli? Pakollinen kysymys: näitkö pyramidit?-) |
Egypti oli ihan jees, olin hurghadas, ja en nähnyt pyramideja. Olen ajatellut meneväni Egyptiin uudestaan, mutta Luxoriin taikka suoraan Kairoon. Varmaankin 2vk matka minimissä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|