Kotiaine.com Foorumin päävalikko Kotiaine.com
Ei elämää vaan koulua varten.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Per Kes 15, 2007 10:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tohtori kirjoitti:
Hmm, niin, ei ollut minullakaan heilaa helluntaina. Tosin puolisentoista kuukautta sitä ennen oli, mutta saatana kun jäi päivästä kiinni ja juuri helluntaita edeltävänä lauantaina meni poikki...

Mistä tai miten sinä muuten näitä naisiasi löydät? Tähän ei riitä vastaus "netistä", vaan vaaditaan tarkempi selitys. Irkissäkö vonkaat vai senssi-ilmoituksiin vastailet?-)

Tohtori kirjoitti:
Viimeinen oletukseni ainakin meni mönkään, sillä kyllä me olemme tuon "eron" jälkeenkin jutelleet mesessä parhaimmillaan joka päivä (no, on siinä ollut taukojakin, mutta yleensä lähinnä siksi että minulla on jäänyt ryyppy päälle).

Ei rikota tikapuuteoriaa!

If you aren't remembered... Then you never existed.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
bless
Takarivin oppilas

LähetäLähetetty: Lau Kes 16, 2007 11:29 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihmiset ovat kyllä pinnallisia. Yleensähän juuri ne "rumemmat" yksilöt ovat todella mukavia ja muut huomioon ottavia, toisin kuin super-kauniit ja minäkeskeisiä.

Bongaaisella tarkoitin vähän sitä, että missä ja miten bongailette.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Dive
Rehti opiskelija

LähetäLähetetty: Lau Kes 16, 2007 12:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

bless kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä pinnallisia. Yleensähän juuri ne "rumemmat" yksilöt ovat todella mukavia ja muut huomioon ottavia, toisin kuin super-kauniit ja minäkeskeisiä.

Tuosta toteamuksesta saa muuten aina kaikki missitasoiset tyypit niskaansa Wink.

Sikäli kyllä allekirjoitan, että usein nämä ns. rumemmat ovat joutuneet ajattelemaan asioita, kiinnittävät huomiota käyttäytymiseensä ja olemiseenssa kompensoidakseen epätäydellistä ulkonäköään, ja koettuaan itse syrjimistä ja yksinäisyyttä, osaavat myös asettua toisen asemaan.

Tietysti on myös kauniita ihmisiä, joilla sisäinenkin kauneus on kohdallaan, mutta monesti varsinkin nuoruudessa heillä nousee niin sanotusti kusi päähän.

Onneksi kauneus on myös katsojan silmässä - kaikki eivät tykkää stereotyyppisen kauniista/komeista, vaan useimmissa tapauksissa löytyy joku, jonka mielestä juuri tietyn ihmisen kokonaisuus on se maailman paras ja kaunein Smile.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bless
Takarivin oppilas

LähetäLähetetty: Sun Kes 17, 2007 10:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dive kirjoitti:

Tuosta toteamuksesta saa muuten aina kaikki missitasoiset tyypit niskaansa Wink.

Olen valmiina Smile

Nooh, onneksi Suomessa saa edes valita kumppaninsa ihan itse, eikä mikään järjestetty juttu, kuten monissa muissa maissa. Valitsee joko oikean taikka väärän. Harmiksi sitä ei tiedä, kuin vasta vuosien kuluessa.
Takaisin alkuun
Dive
Rehti opiskelija

LähetäLähetetty: Maa Kes 18, 2007 8:18 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

bless kirjoitti:

Nooh, onneksi Suomessa saa edes valita kumppaninsa ihan itse, eikä mikään järjestetty juttu, kuten monissa muissa maissa. Valitsee joko oikean taikka väärän. Harmiksi sitä ei tiedä, kuin vasta vuosien kuluessa.

Totta. Tietysti tässä on se puoli, että nykyään on myös paljon niitä, jotka eivät ole juuri lainkaan valmiita tekemään töitä suhteen eteen. Jos jokin asia toisessa ärsyttää, todetaan paremmaksi lähteä tasokkaamman perään sen sijaan, että asiat pyrittäisiin selvittämään. Sitten on tietysti toinen ääripää, joka kestää henkistä ja fyysistä väkivaltaa vuosikaudet vain siksi, ettei kestä ajatusta erosta.

Eikä kai voi yksiselitteisesti sanoakaan, mikä on liian paha ristiriita selvitettäväksi. Useimmilla on tietyt rajat, itselläni se menee ehdottomasti pettämisen ja väkivaltaisuuden kohdalla. Kuitenkin pienemmissä asioissa on vallalla joku ihme käsitys, että kumppania pitää koettaa muuttaa omien ihanteiden mukaiseksi ja jos ei onnistu, se on sitten ero. Muuten on nössö ja tossukka. Itse taas ajattelen asiasta niin, että koska minäkään en ole täydellinen enkä aio toimia kaikessa niin kuin kumppanini haluaisi, olen myös itse valmis sietämään joitakin pikkuärsytyksen aiheita. Ei voi syödä kakkua ja säästää, eli elää omilla ehdoillaan kuten sinkku, ja napata parisuhteesta vain hyviä puolia.
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Tii Kes 19, 2007 11:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

bless kirjoitti:

Sellaisia me olemme. Tai no, väitetään että miehet etsivät ulkonäköä ja naisiin vetoaa valta ja raha. Tai ainakin tämän päivän Helsingin Sanomissa olleessa jutussa (sivu D1, muistaakseni) esitettiin näin.

Seurustelu ja seksi ovat siitä ongelmallisia juttuja, että niitä ei voi ajatella järjellä. Joku vaan vetää puoleensa ja joku toinen ei, vaikka parisuhteen rakentaminen sen toisen kanssa voisi ollakin järkevämpää. Itse uskoisin vetovoimassa olevan mukana yllättävän paljon melko puhdasta kemiaa, mm. hajuaistiin liittyvää, joka käytännössä vie ja yksilö itse vikisee.

bless kirjoitti:
Bongaaisella tarkoitin vähän sitä, että missä ja miten bongailette.

Elisan vanhan mainoksen sanoilla: "Kaikkialla, kaikkien kanssa ja kaiken aikaa." Jos siis bongaamisella tarkoitat viehättävien naisten merkillepanemista.

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
bless
Takarivin oppilas

LähetäLähetetty: Kes Kes 20, 2007 11:26 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Habeas corpus kirjoitti:

Elisan vanhan mainoksen sanoilla: "Kaikkialla, kaikkien kanssa ja kaiken aikaa." Jos siis bongaamisella tarkoitat viehättävien naisten merkillepanemista.

Elisa, entinen Radiolinja tietää kyllä sitten kaiken! Razz

Txt lainattu: http://ircquotes.net

#btcf (1916) [28448]

<Rocla> me soitellaan kännis aina radiolinjan asiakas palveluun, siellä muuten ne tyypit tietää KAIKEN
<Rocla> kerran kysyttiin et mitä on kuusi latinaksi, perkele tiesivät senkin
<Rocla> sit kysyttiin et saako vesihiihtää kännissä
<Rocla> ja et kuin tehään lettutaikina
<Rocla> ja sit kysyttiin et ku ooppeli meni ohi et kannattaako ottaa kisoja
<Rocla> ei kuulemma kannattanut, sit vähän matkan päässä olikin tutka
<Rocla> ne niiq tietää ihan kaiken siellä
<Rocla> kyl me saatiin lettutaikinan ohjeet
<Rocla> soitettiin sit myöhemmin et oli hyviä lettuja et kiitti resptistä
Takaisin alkuun
Tohtori
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Kes Kes 20, 2007 12:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Habeas corpus kirjoitti:
Mistä tai miten sinä muuten näitä naisiasi löydät? Tähän ei riitä vastaus "netistä", vaan vaaditaan tarkempi selitys. Irkissäkö vonkaat vai senssi-ilmoituksiin vastailet?-)

Noh, kun aikansa roikkuu irkissä ja nettifoorumeilla vetämässä tätä Tohtori-show'ta, niin silloin tällöin joku kiinnostuu. Eihän näitä nyt tosiaan tämän vähän reilun vuoden aikana ole ollut kuin kaksi, ja kumpikin on nimenomaan ollut se aloitteellinen osapuoli - jos minä joskus olen jotakuta lähestynyt, siitä ei ole ikinä tullut lasta eikä paskaa, joten tästä olen päätellyt ettei noihin ilmoituksiinkaan kannata vastata. Silloin löytyy kun ei etsi. Smile
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Maa Kes 25, 2007 11:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tohtori kirjoitti:
Noh, kun aikansa roikkuu irkissä ja nettifoorumeilla vetämässä tätä Tohtori-show'ta, niin silloin tällöin joku kiinnostuu.

Ovatko nämä kiinnostumiset muuten olleet sellaisia melko suoraviivaisia iskuyrityksiä vai pelkkää jutusteltua, joka sitten on lähtenyt kulkemaan tiettyyn suuntaan? Mielenkiintoista ajatella, että esim. foorumikirjoittelun kautta voi syntyä jonkinlaista seksuaalista kipinää.

Tuo ilmaistu "Tohtori-show" muuten pisti silmään. Koetko olevasi linjoilla eri persoona kuin ns. normaalielämässä?

Tohtori kirjoitti:
jos minä joskus olen jotakuta lähestynyt, siitä ei ole ikinä tullut lasta eikä paskaa, joten tästä olen päätellyt ettei noihin ilmoituksiinkaan kannata vastata. Silloin löytyy kun ei etsi. Smile

Kutakuinkin näin tuntuu menevän, ainakin miehillä. Naisilla taas näyttäisi olevan niin, että heti kun vähän väläyttää halukkuuttaan niin useampia tarjokkaita pyörii jo ympärillä. Miehen liika innokkuus tuntuu puolestaan ajavan naiset heti kauemmaksi.

Takaisin alkuun
Tohtori
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Tii Kes 26, 2007 11:13 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Habeas corpus kirjoitti:
Ovatko nämä kiinnostumiset muuten olleet sellaisia melko suoraviivaisia iskuyrityksiä vai pelkkää jutusteltua, joka sitten on lähtenyt kulkemaan tiettyyn suuntaan? Mielenkiintoista ajatella, että esim. foorumikirjoittelun kautta voi syntyä jonkinlaista seksuaalista kipinää.

Nuo nyt olivat molemmat omanlaisiaan tapauksia, eikä noin pienestä otoksesta voi oikein mitään sääntöä vielä tehdä. Mutta yleisesti ottaen siinä on pitkät ajat roikuttu samassa viiteryhmässä ja juteltu asioista ihan yleisellä tasolla, jossain vaiheessa lähennytty sen verran että on vaihdettu meseosoitteita tms. ja ryhdytty juttelemaan kahdestaan (tätä toki tapahtuu ihan kaveripohjaisissakin jutuissa, eli ei se sinänsä ole vielä merkki yhtään mistään), ja sitten jonkinlaisen rohkaisun mahdollistavassa tilanteessa (toisessa tapauksessa ryypättiin kahdestaan mesessä, toisessa taas oltiin viiteryhmän bileissä) toinen osapuoli on ilmoittanut kiinnostuksestaan.

En minä sitten tiedä, millä perusteella tuo kiinnostus jossain ircissä tai foorumilla syntyy. Tietyssä mielessähän se rakentuu paljon "rehellisemmältä" ja "aidommalta" pohjalta kuin vaikka jossain baarissa tai ties millä sokkotreffeillä - toisesta ihmisestä kuitenkin näkee vain sen henkisen puolen, koska minkäänlaista visuaalista kontaktia ei ole, joten kiinnostus syntyy ensisijaisesti persoonan, ei ulkoisten tekijöiden perusteella. Toisaalta netti-ihastumisia ei auta idealisoida liikaa, koska niissä on ihan selkeät riskinsäkin. Tekstimuotoinen kanssakäyminen (etenkin joku foorumikirjoittelu, joka ei edes tapahdu reaaliaikaisesti) painottaa kuitenkin vain tiettyjä puolia ihmisestä ja jättää toiset kokonaan piiloon (ja tätä tapahtuu jo ihan tahattomastikin, vaikka kumpikaan ei varsinaisesti yrittäisi huijata toista), eli vaikka nyt ulkonäköön, pukeutumistyyliin ja muuhun olemukseen liittyvät asiat unohdettaisiinkin (ne ovat minulle loppujen lopuksi aika toisarvoisia), toisen käytöksestä ja luonteesta voi tavatessa paljastua kaikenlaisia yllättäviä piirteitä. Minulla ei ole tästä kertoa mitään esimerkkiä, koska tapauksia on tosiaan ollut vain kaksi ja sitä viimekesäistä en koskaan sitten varsinaisesti tavannut (uudempi oli kyllä aika lailla sellainen kuin nettikirjoittelun perusteella oletinkin, ainakin nyt niiden muutaman kerran perusteella jotka ehdimme tavata), mutta voin kuvitella kaikenlaisia kauhuskenaarioita.

Riskeistä huolimatta suosin silti nettiä näissä asioissa. Ei se kaikille sovi, mutta itse olen huomannut että kaikenlaiset nettiyhteisöt toimivat minulle paremmin. Tässä on ihan sekin käytännön pointti, että jollekin live-elämän puolella tavatulle naispuoliselle (ääriesimerkkinä naikkonen, jonka olisi kerran tavannut kapakassa) pitäisi selittää niin helvetisti asioita minusta, luonteestani ja mielipiteistäni ja koko elämäntavastani, ja se kokonaispaketti on vain yksinkertaisesti niin äärimmäinen että satunnaisotannalla on helvetin vaikea löytää ihmistä joka hyväksyy edes suurimman osan. Netissä se kaikki taas on koko ajan esillä ja kaikkien nähtävissä, minusta kiinnostuva ihminen varmasti myös käy katsomassa ainakin ilmeisimmät linkit ja tietää jo foorumikirjoittelun perusteella suuren osan omituisuuksistani, joten näitä ns. ikäviä yllätyksiä on edessä suhteellisen vähän. Näinpä kun pääsemme siihen tilanteeseen, jossa varsinainen aloite tapahtuu, toinen osapuoli tietää jo aika tarkalleen mitä on saamassa.

(Ja vaikka vanhan gh-porukan on tietysti vaikea tätä uskoa, teillehän minä olen aina ja iänkaiken se hampurilaisia paistava ja omista ryyppyreissuistaan huonoja tarinoita kirjoittava ruikuttava luuseri, noissa tietyissä nettiyhteisöissä minun on itse asiassa aika helppo ihan yrittämättäkin nousta varsin korkeaan sosiaaliseen asemaan, mikä sitten taas lisää kiinnostavuuttani. Tosielämässä se status muodostuu pääsääntöisesti ulkonäön ja trendikkään pukeutumistyylin tai liksan, oppiarvojen ja tittelien kaltaisista asioista, ja ylipäätään normaalit sosiaaliset viitekehykset vaativat mieheltä kaikenlaista machopullistelua ja muita idioottimaisuuksia, joten niissä kuvioissa olen aina pohjalla. Ei nettikään ole tästä ajattelusta täysin vapaa, mutta yleensä viihdyn yhteisöissä joissa ei noita tosielämän saavutuksiin tuijottavia taviksia juuri ole - ja perkeleen hyvä niin, en minäkään halua olla taviksien kanssa tekemisissä yhtään enempää kuin on pakko.)

Myönnettäköön, että näitä minusta kiinnostuvia naispuolisia ei ole ihan mahdottoman paljon - ylipäätään liikun aika miesvaltaisissa viiteryhmissä, koska en sinänsä mene mihinkään hakemaan naisseuraa vaan paikan pitää olla itsessään kiinnostava ja minua kiinnostavat paikat taas eivät naisia yleensä niin kiinnosta, ja toisaalta harvoista naispuolisista käyttäjistäkin useimmat pitävät yleensä minuun vähän etäisyyttä tiettyjen aika rajujen mielipiteitteni vuoksi. Mutta eipä valtaosa naisistakaan toisaalta juuri kiinnosta minua, eikä minua enää huvittaisi seurustella vain seurustelemisen vuoksi (tätä tuli kerran kokeiltua viitisen vuotta, ja paskaahan se oli). Lisäksi niitä kiinnostavia yksilöitä on live-elämän puolelta aika vaikea löytää, useimmat tietämistäni eivät ylipäätään oikein käy missään ja vaikka kävisivätkin, baariympäristössä tms. se toiseen ihmiseen tutustuminen on ihan sattumankauppaa. Voihan sitä aina yrittää bongata näitä kaveriporukan laitamilla istuvia vähän ikävystyneen näköisiä tyttöjä, mutta yleensä nekin vain käskevät painua helvettiin - kun yhteinen viitekehys puuttuu, ei ole oikein mitään syytä mennä tutustumaan (paitsi se kaikkein ilmeisin, joka taas yleensä saa millään lailla kiinnostavat naiset torjuvalle kannalle). Oikeastaan kaikkien tietämieni kanssa on myös ollut sen verran sekä välimatkaa että ikäeroa, että ilman nettiä emme noin luonnostamme tapaisi missään. (Jostain syystä suunnilleen minun ikäiseni naiset ovat etenkin täällä pääkaupunkiseudulla pääsääntöisesti sietämättömän tylsiä ja mielikuvituksettomia miehen CV:tä, oppiarvoja ja lompakkoa tuijottavia materialisteja, mutta kun mennään kymmenkunta vuotta suuntaan tai toiseen, tilanne muuttuu heti. Kolmekymppiset helsinkiläiset sinkkunaiset ovat tämän maan syöpä.)

Lainaus:
Tuo ilmaistu "Tohtori-show" muuten pisti silmään. Koetko olevasi linjoilla eri persoona kuin ns. normaalielämässä?

Eipä minulla nyt nykytilanteessa ole muuta "normaalielämää" kuin se aika jonka olen töissä (tai tekemisissä sukulaisten taikka joidenkin virallisten instanssien kanssa), kieltämättä siinä on pakko vähän jarrutella. Tuo show viittasi tuossa lähinnä siihen etten aina hirveästi mieti mitä suustani päästän, ja netissä tämä tietysti korostuu kun ei ole akuuttia turpaansaamisen vaaraa, mutta kyllä se sama show on käynnissä myös ihan livetilanteissa - etenkin jos minulle on juotettu viinaa.

Tohtori kirjoitti:
Kutakuinkin näin tuntuu menevän, ainakin miehillä. Naisilla taas näyttäisi olevan niin, että heti kun vähän väläyttää halukkuuttaan niin useampia tarjokkaita pyörii jo ympärillä. Miehen liika innokkuus tuntuu puolestaan ajavan naiset heti kauemmaksi.

No, naiset tykkäävät siitä, että mies on välinpitämätön kusipää joka käy vähän puolihuolimattomasti kuksaisemassa ja vittuilee perään. Tämä on niitä elämän tosiasioita, jotka noin faktana tietää mutta joille on mahdoton löytää mitään järkevää selitystä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa