| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Tohtori Pelottava hikipinko

|
Lähetetty: Per Kes 23, 2006 10:47 am Viestin aihe: Jussi |
|
|
| Tohtori lähtee nyt juhannusta viettämään. Jos en tule hengissä takaisin, niin oli kiva tutustua. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Tii Hei 25, 2006 12:17 pm Viestin aihe: |
|
|
Meikäläisellä meni juhannus melko mukavasti. Mentiin kavereiden kanssa Helsingissä erääseen rauhaisaan paikkaan luonnon helmaan pitämään nuotiota. Grillailtiin makkaraa, juotiin kaljaa ja haettiin jatkuvasti risuja notskiin.
Onnistunut keikka, vaikka täytyy myöntää että aamulla oli melko tuskaisaa pienessä laskuhumalassa pyöräillä kotiin. Parempi kuitenkin näin, kuin kotona kököttämällä vietetty juhannus. _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
If you aren't remembered... Then you never existed. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
alfauros Rehti opiskelija

|
Lähetetty: Tii Hei 25, 2006 7:00 pm Viestin aihe: |
|
|
Minä en tehnyt jussina yhtikäs mitään, eikä kaduta.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Tor Hei 27, 2006 1:52 pm Viestin aihe: |
|
|
| alfauros kirjoitti: | Minä en tehnyt jussina yhtikäs mitään, eikä kaduta.  |
Amatöörien juhlahan se onkin.. Mutta aika elämätön olo siitä ainakin minulle jää, jos kököttää koko päivän neljän seinän sisällä. Kokon äärellä vietettynä siitä päivästä jää paras maku, mutta kaupungissa moinen ei tietysti läheskään aina ole mahdollista. _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
alfauros Rehti opiskelija

|
Lähetetty: Tor Hei 27, 2006 3:50 pm Viestin aihe: |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: |
Amatöörien juhlahan se onkin.. Mutta aika elämätön olo siitä ainakin minulle jää, jos kököttää koko päivän neljän seinän sisällä. Kokon äärellä vietettynä siitä päivästä jää paras maku, mutta kaupungissa moinen ei tietysti läheskään aina ole mahdollista. |
No miten sen nyt ottaa. Jos pitää päättää meneekö johonkin katsomaan kun känniset pölvästit kolhivat itseään vai istuisiko rauhassa ja vetäisi litran jäätelöä naamaan niin minä päädyin jälkimmäiseen vaihtoehtoon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Per Hei 28, 2006 6:01 pm Viestin aihe: |
|
|
| alfauros kirjoitti: | | Jos pitää päättää meneekö johonkin katsomaan kun känniset pölvästit kolhivat itseään vai istuisiko rauhassa ja vetäisi litran jäätelöä naamaan niin minä päädyin jälkimmäiseen vaihtoehtoon. |
Eilen olin muuten toteuttamassa tätä edellistä vaihtoehtoa.. Tosin ketään ei kolhittu, lukuunottamatta sitä että mätkimme toisiamme ahkerasti Gamecuben Soul Calibur II -hakkauspelissä. Eikä sitä viinaakaan niin ihmeellisesti mennyt, ehkä sikspäkki kaljaa mieheen.
Kummallisen elämätöntä touhua nykyään . No, tuli sitä ennen kuitenkin pelattua porukalla ensimmäistä kertaa tänä kesänä minigolfia. Muistui taas mieleen, kuinka turhauttava laji se on . _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|