| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Tii Huh 24, 2007 11:01 pm Viestin aihe: Ketä julkkista inhoat eniten? |
|
|
Yksinkertainen tehtävä - nimeä julkkis, jota vihaat kaikkein eniten. Liitä mukaan mielellään myös perustelu siitä, miksi juuri ko. henkilö on mielestäsi kaikkein vastenmielisin julkkis. Toki saa laittaa myös kokonaisen top-listan tai vain pohdiskella aihetta, jos siltä tuntuu.
Muistakaa kuitenkin kommentoinnissa hyvän maun rajat, ettei käy näin. Linkin inspiroimana oma ehdokkaani vastenmielisimmäksi julkuksi on Susan Kuronen. Perusteluina julkisuuteen hakeutuminen yksityisasioilla, sisällötön lööpeissä roikkuminen viikkokausia saman mitättömän asian tiimoilta, omien saavutusten täydellinen puuttuminen (merkittävyys vain seurustelun kautta) ja nyt viimeisimpänä epätoivoinen yritys pysytellä julkisuudessa jahtaamalla keskustelupalstoille varomattomasti kirjoittelevia tyyppejä.
Tämän ketjun idean varastin muuten Blessiltä Musiikkimakusi-ketjusta. Hähää . _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
If you aren't remembered... Then you never existed. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
bless Takarivin oppilas

|
Lähetetty: Kes Huh 25, 2007 8:33 am Viestin aihe: Re: Ketä julkkista inhoat eniten? |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: |
Tämän ketjun idean varastin muuten Blessiltä Musiikkimakusi-ketjusta. Hähää . |
Olen muusa
Itse vihaan jostakin käsittämättömästä syystä Viivi Avellania ihan sairaasti! Minusta oli inhottavaa katsoa viihdeuutisia, kun hän p*s**n tärkeänä piti ohjelmaa katsokaa-minua-turhaa-julkkista
Onneksi juontajaa vaihdettiin, mutta ei uusikaan sen parempi ole. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|