Kotiaine.com Foorumin päävalikko Kotiaine.com
Ei elämää vaan koulua varten.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lempiaineenne lukiossa?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Lukio
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras

LähetäLähetetty: Tor Huh 16, 2009 2:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla ainakin historia on se ykkönen. Otin egyptologian kurssin, joka käydään läpi yhteistyössä kuvaamataidon kanssa, en malta odottaa sitä! Very Happy

Äidinkieli on myös lähellä sydäntä, ainekirjoitus varsinkin, mutta kyllä kielioppikin menee.

Pitkä matikka on hirvitysten hirvitys... taidan vaihtaa kesken lyhyeen, kun varsinaista mielenkiintoakaan ei ole. Aion kuitenkin historian opettajaksi, joten en tarvitse mitään korkealentoisia numero- ja merkkisekasotkuja, jota matematiikka mielestäni on... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Sun Tou 15, 2011 1:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse tykkään hirveesti kielistä Wink Lukiossa aloitin espanjan ja saksan opiskelun ja tykkään kovasti, tahti on kyllä kova. Tykkään myös äidinkielestä ja ruotsista. Englannista tykkään vähiten varmasti siksi, että osaan sitä huonoiten Sad Vaikka englanti olisi tärkein kieli.

Johtunee aika paljolti opettajista mun kohdalla ainakin. Mun kaikki enkun opettajat ovat jotenkin olleet tylsiä eikä ole ollut mun mieleen. Joten en oo koskaan kiinnostunut siitä niin paljoa. Mutta nyt lukiossa olisi pakko paneutua siihen enemmän, että pääsisi kursseista läpi.

Myös koulutuntien ulkopuolella teen kieltene teen aika paljon töitä Smile Oon käynyt italian matkailukurssin mm. työväenopistossa. Sitten luen espanjankielisiä, saksankielisiä sekä ruotsinkielisiä kirjoja ja sekä kuuntelen musiikkia näillä kielillä. Ja tuleehan sitä enkun kielistä musiikkiakin pakosti kuunneltua ja katsottua telkkarista, mutta se ei oo vaan jäännyt mun päähän... Sad

Tavoitteena olisi valmistua espanjan aineopettajaksi Smile Mikä muu aine niin sitä en vielä tiedä.. oisko ruotsi tai saksa, jaa-a.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Lukio Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa