|
Kotiaine.com Ei elämää vaan koulua varten.
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: Tor Huh 16, 2009 2:06 pm Viestin aihe: |
|
|
Mulla ainakin historia on se ykkönen. Otin egyptologian kurssin, joka käydään läpi yhteistyössä kuvaamataidon kanssa, en malta odottaa sitä!
Äidinkieli on myös lähellä sydäntä, ainekirjoitus varsinkin, mutta kyllä kielioppikin menee.
Pitkä matikka on hirvitysten hirvitys... taidan vaihtaa kesken lyhyeen, kun varsinaista mielenkiintoakaan ei ole. Aion kuitenkin historian opettajaksi, joten en tarvitse mitään korkealentoisia numero- ja merkkisekasotkuja, jota matematiikka mielestäni on...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Sun Tou 15, 2011 1:50 pm Viestin aihe: |
|
|
Itse tykkään hirveesti kielistä Lukiossa aloitin espanjan ja saksan opiskelun ja tykkään kovasti, tahti on kyllä kova. Tykkään myös äidinkielestä ja ruotsista. Englannista tykkään vähiten varmasti siksi, että osaan sitä huonoiten Vaikka englanti olisi tärkein kieli.
Johtunee aika paljolti opettajista mun kohdalla ainakin. Mun kaikki enkun opettajat ovat jotenkin olleet tylsiä eikä ole ollut mun mieleen. Joten en oo koskaan kiinnostunut siitä niin paljoa. Mutta nyt lukiossa olisi pakko paneutua siihen enemmän, että pääsisi kursseista läpi.
Myös koulutuntien ulkopuolella teen kieltene teen aika paljon töitä Oon käynyt italian matkailukurssin mm. työväenopistossa. Sitten luen espanjankielisiä, saksankielisiä sekä ruotsinkielisiä kirjoja ja sekä kuuntelen musiikkia näillä kielillä. Ja tuleehan sitä enkun kielistä musiikkiakin pakosti kuunneltua ja katsottua telkkarista, mutta se ei oo vaan jäännyt mun päähän...
Tavoitteena olisi valmistua espanjan aineopettajaksi Mikä muu aine niin sitä en vielä tiedä.. oisko ruotsi tai saksa, jaa-a. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|