|
Kotiaine.com Ei elämää vaan koulua varten.
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Tohtori Pelottava hikipinko

|
Lähetetty: Tor Huh 12, 2007 12:23 pm Viestin aihe: Parhaat pakit |
|
|
Kun tuolla toisaalla puhuttiin miehistä ja kohteliaisuudesta, niin tuonpa tännekin tämän ratkiriemukkaan keskustelun. Eli parhaat, hauskimmat, ärsyttävimmät tai muuten vaan hämmentävimmät tavat, joilla olette tulleet torjutuksi naisten toimesta - tai kun täällä nyt näemmä yksi naispuolinen käyttäjäkin on, hän voi sitten kertoa hauskimmat tavat joilla on torjunut miehiä. Määritelmällisestihän naiset antavat pakkeja, eivät saa niitä, ja kun kerran tyttöporukassakin koko ajan kihertelette että mitä tuli sille-ja-sille luuserille baarissa sanottua (kyllä minä tiedän että te teette niin, olen ollut vuosikaudet naisvaltaisilla työpaikoilla ja kuullut paljon sellaista mitä moni mies ei uskoisi), niin voihan ne parhaat palat sitten jakaa täälläkin.
Tässä nyt joka tapauksessa oma top-5 -listani. Nämä ovat kuluneen vuoden ajalta, sitä ennen olin vuosikaudet naimisissa enkä tietysti silloin "radalla" käynyt - ja avioliittoani ja sitä edeltävää seurustelua aiemmat tapahtumat ovat onneksi jo armeliaasti unohtuneet.
1. Tämä on ehdoton klassikko, vaikka kysymys ei sikäli ole pakkien saamisesta etten varsinaisesti ehtinyt edes harkita minkäänlaisen aloitteen tekemistä. Menin entisen työpaikkani bileissä sanomaan yhdelle puolitutulle mimmille "moi", ja hän yritti saman tien lyödä minua haarukalla. (Tavallaan kiinnostaisi tietää, millainen ihminen kantaa haarukkaa mukanaan bileissä, mutta toisaalta on ehkä parempikin olla tietämättä.)
2. Viime vappuna sain useammatkin pakit, mutta paras tapaus tuli alkuillasta kun istuin pitkän aikaa juttelemassa nuorehkon naisihmisen kanssa. Puhuimme kaikenlaista, työstä ja opiskelusta ja parisuhteista, ja jossain vaiheessa tyttö valitti aina rakastuvansa kaikkiin tosi säälittäviin tyyppeihin. Minä tokaisin siihen taattuun itseironiseen tyyliini, että "sitten sä varmasti kohta rakastut minuun", mihin tyttö kuitenkin totesi että "ethän sä ole yhtään säälittävä". (Se oli aika masentava tapaus, kaiken muun sitä vielä miehinen itsetunto kestää mutta että ei ole edes tarpeeksi säälittävä...)
3. Sitten nämä taannoiset sokkotreffit... Suoraan päin naamaa sain vain sen perinteisen "ollaanko vain kavereita"-replan (ns. Kiss of Death), mutta kontaktieni kautta sain selvitettyä varsinaisen hylkäysperusteen olleen se että olin "liian kohtelias". (Eli kohteliaisuus ei tosiaan kannata...)
4. Tässäkään ei oikeastaan ole kysymys varsinaisista pakeista, koska sanoja oli varattu nainen, mutta ehkä tilanne on rinnastettavissa pakkeihin. Istuskelin viime kesänä puistossa naispuolisen työtoverini kanssa, aurinko alkoi laskea ja tuli sen verran viileää että tyttö (jolla oli yllään vain shortsit ja bikinien yläosa) alkoi valitella kylmää. Tarjouduin antamaan hänelle takkini (minä aina ylipukeudun kesäisin), mihin hän tiuskaisi hyvin vihaiseen sävyyn että "älä hössötä", ja kun yritin veistellä jotain tiukassa istuvista aviomiehen maneereistani, hän totesi edelleen hyvin tylysti että ei hän ainakaan haluaisi miestä joka kuulostaa lähinnä hänen äidiltään. (Edelliseen kohtaan yhdistettynä lienee pakko kommentoida, että kai se sitten on tätä feminismiä kun ei naiselle enää saa olla ystävällinen.)
5. Samoissa työpaikkabileissä, joissa tapahtui myös ykkössijalle rankkaamani haarukkaepisodi, päädyin juttusille jonkun ennestään tuntemattoman nuorehkon naisen kanssa, ja kun olimme aikamme jutelleet mukavia, hän pyysi minua tanssimaan. Heti kun pääsimme tanssilattialle, toinen nuori nainen (jonka tanssiparini ilmeisesti tunsi) tunkeutui väliimme, alkoi töniä minua poispäin ja huusi minulle että "painu nyt helvettiin siitä". (Ehkä ne sitten olivat lesbopari.) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
bless Takarivin oppilas

|
Lähetetty: Maa Huh 16, 2007 12:43 pm Viestin aihe: |
|
|
Voi,voi.
Mulla ei oo mitää hauskaa pankinantamis juttuu. Olen nuori, menin naimisiin jo 18vuotiaana ja en oo paareis istuskellu pakkeja jakamassa
Voi tohtorirukkaa! Ei oo naiset suo hyvänä pitäneet |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Tii Huh 17, 2007 3:00 pm Viestin aihe: |
|
|
| bless kirjoitti: | Mulla ei oo mitää hauskaa pankinantamis juttuu. Olen nuori, menin naimisiin jo 18vuotiaana ja en oo paareis istuskellu pakkeja jakamassa  |
Tuo onkin viisas ratkaisu. Säästyy paljolta paskalta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Kes Huh 18, 2007 11:00 pm Viestin aihe: Re: Parhaat pakit |
|
|
| Tohtori kirjoitti: | | Eli parhaat, hauskimmat, ärsyttävimmät tai muuten vaan hämmentävimmät tavat, joilla olette tulleet torjutuksi naisten toimesta - tai kun täällä nyt näemmä yksi naispuolinen käyttäjäkin on, hän voi sitten kertoa hauskimmat tavat joilla on torjunut miehiä. |
Pitäisi tietysti heittää tähän jotain hulvatonta, mutta varasto on aika niukka. Yleensä olen ollut riittävän järkevä pitämään vaan mölyt mahassani; lopputuloshan on 99% todennäköisyydellä kuitenkin se, että saa nöyryyttävät pakit.
Yhden opiskelutoverin yritin kerran pokata, kun ajattelin että asiasta voisi tullakin jotain (juteltiin runsaasti aiemmin jne). Pyysin sitä kahville, johon se sanoi että voisi lähteäkin ja sitten vältteli kuin ruttoa . Muita esimerkkejä ei nyt tule mieleen - yritän saada kontaktia vain sellaisiin naisiin joista oikeasti olen kiinnostunut, enkä yritä iskeä jokaista keskivertohyvännäköistä mimmiä joka tulee vastaan. Sitä paitsi, olisi aika toivotonta lähteä iskemään sellaisia ihmisiä, joihin ei ole minkäänlaista valmista yhteyttä, joskin tätäkin tietty jengi (menestyksekkäästi?) tekee kapakoissa joka viikonloppu.
Joskus kaverin kanssa mietittiin, että pitäisi kylmästi yrittää iskeä vastaantulevat hyvännäköiset kassaneidit. Siis ihan härskisti vaan treffejä sopimaan kukkakaalin ja sikspäkin ylitse. Nolatuksihan siinä tulisi, mutta jos vain menisi sellaisella show-asenteella kehiin - kieltäytyisi tuntemasta yhtään häpeää ja kun vuoro vaihtuisi, tulisi takaisin iskemään seuraavaa hyvännäköistä kassaa .
| Tohtori kirjoitti: | | Määritelmällisestihän naiset antavat pakkeja, eivät saa niitä |
Hmm, voiko olla näin? Itse annan kyllä pakit, jos oikeasti ei kiinnosta yhtään. On sellaisiakin naisia, että siinä välissä ei ole yhtään kipinää - ja mitä järkeä koko hommassa on, jos kipinä puuttuu? Kai naisetkin voivat pakkeja saada, jos esim. yrittävät iskeä liikaa yli tasonsa. (Huomaa viimeisen virkkeen koukku, jota kautta tämäkin ketju voidaan viedä keskusteluksi Markkina-arvoteoriasta(tm) )
| Tohtori kirjoitti: | | avioliittoani ja sitä edeltävää seurustelua aiemmat tapahtumat ovat onneksi jo armeliaasti unohtuneet. |
Eivät kaikilta , mutta jos annetaan niiden nyt levätä rauhassa... (No, ei minulla oikeasti ole kuin fragmentaarisia muistoja joistain kertomistasi jutuista)
| Tohtori kirjoitti: | | ... hän totesi edelleen hyvin tylysti että ei hän ainakaan haluaisi miestä joka kuulostaa lähinnä hänen äidiltään. |
Muistan tämän, siinä rikottiin todennäköisesti tylytyksen ennätyksiä tavalla tai toisella.
| Tohtori kirjoitti: | | 5. Samoissa työpaikkabileissä, joissa tapahtui myös ykkössijalle rankkaamani haarukkaepisodi... |
Hmm, jälkikäteen voi ajatella, että nuo bileet olisi kannattanut ehkä jättää väliin. _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
If you aren't remembered... Then you never existed. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Lau Huh 21, 2007 12:23 pm Viestin aihe: Re: Parhaat pakit |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: | Yhden opiskelutoverin yritin kerran pokata, kun ajattelin että asiasta voisi tullakin jotain (juteltiin runsaasti aiemmin jne). Pyysin sitä kahville, johon se sanoi että voisi lähteäkin ja sitten vältteli kuin ruttoa . |
Amatööri! Amatööri!
| Tohtori kirjoitti: | | Määritelmällisestihän naiset antavat pakkeja, eivät saa niitä |
| Habeas corpus kirjoitti: | Hmm, voiko olla näin? Itse annan kyllä pakit, jos oikeasti ei kiinnosta yhtään. On sellaisiakin naisia, että siinä välissä ei ole yhtään kipinää - ja mitä järkeä koko hommassa on, jos kipinä puuttuu? Kai naisetkin voivat pakkeja saada, jos esim. yrittävät iskeä liikaa yli tasonsa. (Huomaa viimeisen virkkeen koukku, jota kautta tämäkin ketju voidaan viedä keskusteluksi Markkina-arvoteoriasta(tm) ) |
Varmaan teoriassa näin, mutta tämä vaatisi sen että naisen pitäisi ensin tulla iskemään miestä. Olen kyllä kuullut huhuja että sellaistakin joskus tapahtuisi, mutta empiirisiä havaintoja ei ole. Yleisesti ottaen miehen odotetaan olevan se aloitteellinen osapuoli, ja nainen sitten valikoi höyhenpeitettään pörhistelevistä tarjokkaista sen parhaan uroksen.
| Tohtori kirjoitti: | | avioliittoani ja sitä edeltävää seurustelua aiemmat tapahtumat ovat onneksi jo armeliaasti unohtuneet. |
| Habeas corpus kirjoitti: | Eivät kaikilta , mutta jos annetaan niiden nyt levätä rauhassa... (No, ei minulla oikeasti ole kuin fragmentaarisia muistoja joistain kertomistasi jutuista) |
Minä olisin kyllä oikeasti kiinnostunut näistä, koska itselläni ei enää kovin tarkkoja muistikuvia ole. Tai no, muistan sen yhden kerran kun yritin kotibileissä varmaan tunnin ajan vongata tyttöä joka oli sammunut (ihmettelinkin että se oli niin hiljainen, mutta en toisaalta valittanut kun se myöskään ei lähtenyt karkuun tai käskenyt minun painua helvettiin), mutta jos tuota ei lasketa niin mitään yksittäistä tarinaa ei ole jäänyt mieleeni - vaikka onhan niitä pakko olla, sen sanoo ihan selvä järkikin.
| Tohtori kirjoitti: | | 5. Samoissa työpaikkabileissä, joissa tapahtui myös ykkössijalle rankkaamani haarukkaepisodi... |
| Habeas corpus kirjoitti: | | Hmm, jälkikäteen voi ajatella, että nuo bileet olisi kannattanut ehkä jättää väliin. |
Stockmannin hullujen päivien jälkeiset työpaikkabileet ovat kieltämättä aika pahamaineisia. Joka ikinen kerta sieltä kuulemma viedään vähintään yksi ihminen raudoissa ulos.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Lau Huh 21, 2007 6:11 pm Viestin aihe: Re: Parhaat pakit |
|
|
| Tohtori kirjoitti: | | Habeas corpus kirjoitti: | | Yhden opiskelutoverin yritin kerran pokata... |
Amatööri! Amatööri!  |
No olihan se aika surkea esitys, myönnetään. Mutta tottumaton kun olen julkisesti iskemään... Enpä oikein tiedä mistä ne naiset nykyään pitävät, kai ajan hengen mukaan pitäisi käyttäytyä röyhkeämmin ja suorasukaisemmin.
| Tohtori kirjoitti: | | Varmaan teoriassa näin, mutta tämä vaatisi sen että naisen pitäisi ensin tulla iskemään miestä. Olen kyllä kuullut huhuja että sellaistakin joskus tapahtuisi, mutta empiirisiä havaintoja ei ole. Yleisesti ottaen miehen odotetaan olevan se aloitteellinen osapuoli, ja nainen sitten valikoi höyhenpeitettään pörhistelevistä tarjokkaista sen parhaan uroksen. |
Tämä on siitä hassua, että lehtien kyselyissä naisten yleinen mielipide on se, että aloitteen voi tehdä kumpi tahansa osapuoli. Lieneekö käytännössä kuitenkin niin, että mies tekee työt ja nainen sitten miettii kelpuuttaako tarjokkaan.
| Tohtori kirjoitti: | | Minä olisin kyllä oikeasti kiinnostunut näistä, koska itselläni ei enää kovin tarkkoja muistikuvia ole. Tai no, muistan sen yhden kerran kun yritin kotibileissä varmaan tunnin ajan vongata tyttöä joka oli sammunut (ihmettelinkin että se oli niin hiljainen, mutta en toisaalta valittanut kun se myöskään ei lähtenyt karkuun tai käskenyt minun painua helvettiin) |
Oliko tämä sammunut nainen sama kuin se, jota olit saattelemassa ja joka joutui poistumaan raitiovaunusta oksentaakseen? _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dive Rehti opiskelija
|
Lähetetty: Kes Kes 06, 2007 6:38 pm Viestin aihe: |
|
|
Muistelin näitä kokemuksiani, mutta kukaan ei oikeasti ole tullut koskaan iskemään, niin ei ole vakavassa mielessä voinut pakkeja antaa. Tai siis olen tällä hetkellä toisessa pitkässä seurustelusuhteessani, mutta noissa tapauksissa en siis antanut pakkeja .
Seuraavia tylytyksiä olen kyllä käyttänyt:
- joskus ollessani aika kakara, joku tuntematon mies soitti lankapuhelimeen. Puhelu alkoi iloisesti "Holaholaholahola terve!". Tähän vastasin täytetyn pakastetun lahnan äänellä: "hyppää järveen, homo".
- 18-vuotiaana olin tulossa ulos kirjaston ovista, kun joku noin 30-40 -vuotias juoppo alkoi iskeä juttua, joka pian päätyi kysymykseen "seurusteletsä?". Omasta mielestäni olin todella kekseliäs, kun totesin mainitulla pakastelahnasävyllä: "no en ainakaan sun kanssas". Mies ei kuitenkaan jäänyt sanattomaksi, vaan totesi "et vielä". (en tosin vieläkään).
- yhdelle kirjekaverille annoin pakit aika tylysti anelemalla veljeäni valehtelemaan puhelimessa, etten ole kotona aina kun hän soitti. Sitten ollessani jo suhteessa toisen kanssa kirjoitin pokalla kirjeen, jossa kerroin että elämänvaiheeni ei anna nyt tilaa seurustelulle ja jaadajaadajaa. Okei, tosi lapsellista, mutta puolustukseni sanon, että olin 18-vuotias ja sosiaalisesti taitamaton, ja tyyppi oli paitsi ainoa koskaan tapaamani oikeasti ruma mies, myös aika säälittävä ja nilkkimäinen. Kerran hän kysyi puhelimessa, mitä minulla on päälläni. Tyynesti sitten luettelin kaikki vanhat villasukat ja rispaantuneet farkut . |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Sun Kes 10, 2007 10:43 pm Viestin aihe: |
|
|
| Dive kirjoitti: | | - joskus ollessani aika kakara, joku tuntematon mies soitti lankapuhelimeen. Puhelu alkoi iloisesti "Holaholaholahola terve!". Tähän vastasin täytetyn pakastetun lahnan äänellä: "hyppää järveen, homo". |
Heh. Tuo mainittu lankapuhelin taisi olla aika kuuma senssilinja, sillä itse vastasin siihen joskus varhaisteini-ikäisenä. Linjan toisesta päästä nuorehko naisääni sanoi: "Moi kaista! Olis kiva mennä ulos joku ilta!". Valitettavasti sulki puhelimen ennen kuin ehdin ilmoittaa kantani tähän deittiehdotukseen.
Siinä mielessä lankapuhelinten katoaminen ja nykyinen Internet & kännykkäkulttuuri harmittaa, että joskus lankapuhelinaikoina voimissaan ollut pilasoittelukulttuuri tuntuu hiipuneen pois. Ennen vanhaanhan soittaja oli suhteellisen anonyymi, kun taas nykyään soittajan numero näkyy normaalitapauksissa vastaanottajan kännykän ruudusta. Hauskempaa se olisi vastata humorististen räkänokkien kuin puhelinmyyjien soittoihin .
| Dive kirjoitti: | Kerran hän kysyi puhelimessa, mitä minulla on päälläni. Tyynesti sitten luettelin kaikki vanhat villasukat ja rispaantuneet farkut . |
Tuo se vasta on erotiikkaa. _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Maa Kes 11, 2007 10:52 am Viestin aihe: |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: | Siinä mielessä lankapuhelinten katoaminen ja nykyinen Internet & kännykkäkulttuuri harmittaa, että joskus lankapuhelinaikoina voimissaan ollut pilasoittelukulttuuri tuntuu hiipuneen pois. Ennen vanhaanhan soittaja oli suhteellisen anonyymi, kun taas nykyään soittajan numero näkyy normaalitapauksissa vastaanottajan kännykän ruudusta. Hauskempaa se olisi vastata humorististen räkänokkien kuin puhelinmyyjien soittoihin . |
Kaipa nuo juniorit ovat keksineet jo omat tapansa kiusata toisiaan, me emme vain tiedä niistä mitään... Tosin sehän kyllä on totta, että anonymiteettia ei saa enää oikein millään ilveellä (ellei sitten hommaa jotain prepaid-liittymiä, mikä taas on vähän turhan kallista lystiä pelkän vitsailun vuoksi).
Vanhanaikaisissa kännyköissä oli sentään se riemu, että kun niihin tuli tekstiviesti, lähettäjä näkyi vasta lopussa. Olikohan se Liekolan Arska, joka joskus kertoi kaverilleen tehdystä käytännön pilasta - hänelle lähetettiin tekstiviesti, jossa luki "moi, meidän täytyy jutella, olen raskaana", ja vaikka lopusta tietysti näki että lähettäjä oli joku miespuolinen kaveri, kyllä siinä ehti sydän jättää yhden lyönnin väliin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|