|
Kotiaine.com Ei elämää vaan koulua varten.
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Habeas corpus Addikti

|
Lähetetty: Tor Lok 26, 2006 9:59 pm Viestin aihe: Rexi on homo ja opettajat hullui! |
|
|
Otsikon kirjan olen tainnut mainita joskus aiemminkin. Sehän on entisen opettajan suomalaisen yläasteen elämästä kirjoittava fiktiivinen tarina, joka on herättänyt paljon huomiota. Bongasin netistä lyhyen näytteen kirjan sisällöstä. Tuskin voittaa Nobelia, mutta mielenkiintoisen oloinen.
Onko kukaan ehtinyt lukemaan kirjaa? Itse olen katsellut kirjastosta, mutta kaikki kopiot ovat aina varattuja. Kirjan kuvaus koulumaailmasta on joidenkin mielestä realistinen, toisten mielestä liioittelevan synkkä. Itse taidan olla ottamatta kantaa kunnes olen lukenut teoksen. _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
If you aren't remembered... Then you never existed. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Tii Mar 16, 2010 5:57 pm Viestin aihe: |
|
|
Hahaa, olen opiskellut koulussa, josta kirja kertoo ja voin sanoa, että totta se on! Sellainen viidakon meininki siellä on, joskin kaikki pahimmat tapaukset oli nyt sullottu yhteen kirjaan ja yhteen vuoteen. Toisaalta, ajat muuttuvat ja nykyään tuokin koulu on hitusen normaalimpi, ongelma on vain se, että kannattaako n. 950 teiniä, jotka ruokkivat toisiaan tyhmillä ideoilla ihan oikeasti tunkea samaan kouluun?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|