Kotiaine.com Foorumin päävalikko Kotiaine.com
Ei elämää vaan koulua varten.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

tekstien taso laskenut, mitä tehdä, paniikki!

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Lukio
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Noitnetta
Tarkkailuluokka

LähetäLähetetty: Lau Jou 18, 2010 3:29 pm    Viestin aihe: tekstien taso laskenut, mitä tehdä, paniikki! Vastaa lainaamalla viestiä

olen siis kirjoittajana huonontunut vuodessa paljon.. 8-9 esseet laskenut 6-7seiskan arvoisiksi uuden open tultua. onko meillä ollut lepsu ope vai onko tämä uusi ope vain ankara? toisaalta muilla mun tasoisilla kirjoittajilla ei ole tekstien taso laskenut, samoja numeroita saavat.

paljonko vaikuttaa opettajan arvostelut ennen kuin esseet lähtee eteenpäin? kirjotukset vähän pelottaa kun yleinen käsitys on että numero laskee helposti muttei nouse opettajan antamasta arvosanasta...

miten siis kehittää itseään, viime tingassa ennen kevään kirjoituksia? olen aina lukenut ja luen paljon. kirjoitan myös helposti monta kymmentä sivua päivässä omia juttuja, pienoisromaania, novelleja, lyriikkaa ymym. pelottaa että papruihin jää äikästä paljon alle M, mikä oli vähimmäistavoite kun lukion aloitin.... apuva Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Lukio Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa