Kotiaine.com Foorumin päävalikko Kotiaine.com
Ei elämää vaan koulua varten.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tohtori in da house

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tohtori
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Sun Maa 19, 2006 5:32 pm    Viestin aihe: Tohtori in da house Vastaa lainaamalla viestiä

Jou mään, mothafucka...

Ei kun joo, tulin siis tännekin. Harmi kyllä täällä ei näköjään tueta avatareja, eli en voi ottaa käyttöön riemukasta Hillityistä miehistä rippaamaani pärstäkerrointa. Mutta ehkä asia vielä jonain päivänä muuttuu...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Sun Maa 19, 2006 7:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No hemmetti, laitoinhan minä ne mielestäni päälle. Mutta taisi käydä niin, että ne itse lähetettävät avatarit jäivät kuitenkin pois päältä. Katsotaanpas.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Sun Maa 19, 2006 8:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt pitäisi avatarin lähettämisen onnistua, tosin tiedostokoon on oltava max. 6 kilotavua ja kuvan maksimissaan 80x80. Laitoin tuonne myös paikan arvolle sopivia avatareja ennalta valittavaksi, itselleni otin tällaisen vähän paremmin nuorekkuuteeni ja dynaamisuuteeni viittaavan kuvan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Tohtori
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Sun Maa 19, 2006 10:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noni, nyt näkyy minunkin naamani.
Takaisin alkuun
Tohtori
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Sun Maa 19, 2006 10:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei helvata, meinasi perse revetä kun näin sen valmisgallerian. (Anteeksi kielenkäyttöni, täällä ei kai saisi kiroilla kun foorumin idea on sentään nuorison sivistystoiminta...)
Takaisin alkuun
Dive
Rehti opiskelija

LähetäLähetetty: Maa Maa 20, 2006 1:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitää vielä miettiä sopivaa avatarta..
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Tii Maa 21, 2006 11:33 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tohtori kirjoitti:
Ei helvata, meinasi perse revetä kun näin sen valmisgallerian. (Anteeksi kielenkäyttöni, täällä ei kai saisi kiroilla kun foorumin idea on sentään nuorison sivistystoiminta...)

Tissithän ne lähinnä on koululaisilla mielessä, joten täytyy kai palvella kohderyhmää Smile. Ehkä tuonne täytyy jossain vaiheessa lisätä jotain asiallisempia avatarejakin, mutta mennään nyt tässä vaiheessa näillä ja katsotaan myöhemmin sitten.
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Tii Maa 21, 2006 11:38 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dive kirjoitti:
Pitää vielä miettiä sopivaa avatarta..

Hmm, naisille nuo kyllä ovat tulkintatavasta riippuen joko sopivia tai sitten erittäin epäsopivia. Mietin kyllä nuo lisätessäni että tuleekohan lukemisesta kauniimmalle sukupuolelle vähän turhan epämiellyttävää, jos kaikkien avatarina on joku tissiblondi. Meinaan, en ainakaan itse viihtyisi foorumilla jossa koko ajan eteen pomppaa jotain kuvia öljytyistä bodareista uikkareissa.

Täytyy katsoa, lähteekö homma käsistä. Jos nuo avatarit eivät sinua nappaa, niin voisit esittää toivomuksen siitä, minkätyyppisiä voisi lisätä valittavaksi. Phpbb-designissä on ainakin aika kiva valikoima eri avatarpaketteja, joten jos löydät sieltä mieluisesi niin vinkkaa minulle ja asennan paketin. Voithan myös aina varastaa joltain toiseltakin foorumilta kivannäköisen avatarin tallentamalla sen koneellesi ja uppaamalla sitten tänne.
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Tii Maa 21, 2006 11:40 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näin sivunmennen sanoen, Tohtorin avatari on kyllä aivan ykkönen. Lisäksi se vielä kuvastaa kirjoittajaa erittäin hyvin Smile.

Piirsitkö muuten silloin aikanaan Hampuusista tarkoituksella jonkinlaisen humoristisen omakuvasi, vai kävikö niin vain sattumalta?
Takaisin alkuun
Tohtori
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Tii Maa 21, 2006 2:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Habeas corpus kirjoitti:
Näin sivunmennen sanoen, Tohtorin avatari on kyllä aivan ykkönen. Lisäksi se vielä kuvastaa kirjoittajaa erittäin hyvin Smile.

Piirsitkö muuten silloin aikanaan Hampuusista tarkoituksella jonkinlaisen humoristisen omakuvasi, vai kävikö niin vain sattumalta?

Minun avatarinihan on Boheemi, ei suinkaan Hampuusi. Vertailun vuoksi:

Yllä on sama jannu, joka minulla on avatarina, kun taas Hampuusi on tuossa alla.

Molemmat toki jossain määrin muistuttavat minua, ei siinä mitään, mutta pikemminkin ne olivat eräänlaisia "jungilaisia perustyyppejä" kuin varsinaisesti kuvia minusta tai muustakaan elävästä ihmisestä. Vertailun vuoksi, myös Humanisti muistuttaa minua aika paljon:

Takaisin alkuun
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Tii Maa 21, 2006 10:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Minun avatarinihan on Boheemi, ei suinkaan Hampuusi. Vertailun vuoksi:

Kas vaan, sattuipa lipsahdus. No joka tapauksessa, yhdennäköisyys - enemmän henkisessä kuin fyysisessä mielessä - on melkoinen. Humanisti muistuttaa myös sinua, mutta Hampuusi taitaa tätä nykyä olla jo vähän liian laiha ja rappeutunut.

Kävinpä taas muuten lukemassa Hillittyjä miehiä kun ne muistin, jaksavat yhä edelleen naurattaa. Henkilökohtainen suosikkijaksoni taitaa olla Hillityt miehet nakkikioskilla 2 - varmasti käyt kaasuttelemassa...

Laitankin tuonne linkkiosastoon linkit sekä Miehiin että Keskinkertaista.netiin, nyt kun vielä muistan.
Takaisin alkuun
Tohtori
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Kes Maa 22, 2006 10:53 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Habeas corpus kirjoitti:
Kävinpä taas muuten lukemassa Hillittyjä miehiä kun ne muistin, jaksavat yhä edelleen naurattaa. Henkilökohtainen suosikkijaksoni taitaa olla Hillityt miehet nakkikioskilla 2 - varmasti käyt kaasuttelemassa...

Tämähän perustuu tositapahtumiin, vaikka ei tapahtunutkaan nakkikioskin jonossa vaan paikallisessa kaljakuppilassa. Minua jäi vähän ihmetyttämään, että mitä tämä "kaasuttelu" oikein käytännössä tarkoitti, kun itse olen lähinnä ajanut autolla paikasta a paikkaan b enkä siis näitä autoilevan nuorison ajanviettotapoja tunne. Mahtoiko joku ajaa pihaan autolla ja painella kaasua kytkin pohjassa? Harmi kyllä en voinut itse tilanteessa asiaa kysyä, koska sillä hetkellä oli tärkeämpiäkin asioita ajateltavana (ensisijaisesti tuollainen Kaapin kokoinen äijä kraiveleissa kiinni), mutta vuosien varrella tämä arvoitus on minua kovasti vaivannut.

(Jos täällä olisi oma alue ammattikoululle, voisi pyytää että siellä joku selittäisi kaasuttelun syvimmästä olemuksesta.)

Habeas corpus kirjoitti:
Laitankin tuonne linkkiosastoon linkit sekä Miehiin että Keskinkertaista.netiin, nyt kun vielä muistan.

Kiitän.
Takaisin alkuun
Dive
Rehti opiskelija

LähetäLähetetty: Per Maa 24, 2006 11:30 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nuo valmis-avatarit eivät kelpaa minulle! Pitänee etsiä oma..
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Addikti

LähetäLähetetty: Per Maa 24, 2006 7:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dive kirjoitti:
Nuo valmis-avatarit eivät kelpaa minulle! Pitänee etsiä oma..

Hassua sikäli, että täällä tällä hetkellä jokainen käyttää jotain muuta avataria kuin noita tuonne varta vasten asetettuja. Paitsi siis tietysti Tintteli, mutta se typy taitaakin olla ihan oma lukunsa..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa