Kotiaine.com Foorumin päävalikko Kotiaine.com
Ei elämää vaan koulua varten.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tulokset saapuivat!

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Lukio
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Vastasivatko tulokset odotuksiasi?
Kyllä
0%
 0%  [ 0 ]
Ei
100%
 100%  [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 1

Kirjoittaja Viesti
abina
Vieras

LähetäLähetetty: Per Tou 18, 2007 5:25 pm    Viestin aihe: Tulokset saapuivat! Vastaa lainaamalla viestiä

Elikäs miten meni?
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Lau Tou 26, 2007 12:21 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ylioppilastutkinto on jo, mutta osallistuin kuitenkin kirjoituksiin pääsykokeita silmälläpitäen. Fysiikkaa nimittäin täytyi muutenkin opiskella, joten kävin parempien lähtöpisteiden toivossa kirjoittamassa sen keväällä.

Lähtiessään koe näytti aika paljon ällältä, mutta eximiana tuli kuitenkin takaisin - olivat yllättävänkin paljon räimineet pisteitä alas lautakunnassa. Joka tapauksessa olen tietenkin tyytyväinen hyvään arvosanaan. Kuinkas itselläsi?

If you aren't remembered... Then you never existed.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
ex-abina
Vieras

LähetäLähetetty: Lau Tou 26, 2007 5:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No...
äikkä M (himputin uudistus! Mad )
pitkä matikka C (no olis kantsinu lukee enemmän)
enkku (pitkä) E (helppo nakki)
ruotsi (pitkä) L (tämä myös)
bilsa E (ihan kivasti meni)
kemia L (jihuu! Wink )
Takaisin alkuun
Habeas corpus
Pelottava hikipinko

LähetäLähetetty: Sun Kes 10, 2007 10:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ex-abina kirjoitti:
No...
äikkä M (himputin uudistus! Mad )
pitkä matikka C (no olis kantsinu lukee enemmän)
enkku (pitkä) E (helppo nakki)
ruotsi (pitkä) L (tämä myös)
bilsa E (ihan kivasti meni)
kemia L (jihuu! Wink )

Onneksi olkoon, hieno suoritus! Äidinkielen uudistus oli tosiaankin hankala juttu, siksi olin itse tyytyväinen päästessäni vielä pois alta vanhalla systeemillä. Ehkä vanha koe keskittyi turhan paljon esseenkirjoitustaitoon, mutta silti muutokset ovat aina vaikeita niille, jotka ensimmäisinä menevät tekemään uudistettuja kokeita.

Millainen tuo uudistettu äikän koe sitten lopulta on? Olen ymmärtänyt, että siihen tuli luetun ymmärtämistä sun muuta, mutta en kauheasti perehtynyt asiaan huomattuani ettei uudistus koske vielä minua.

Joka tapauksessa onnea lakin saamisesta! Haitko jatko-opiskelemaan nyt keväällä?

If you aren't remembered... Then you never existed.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kotiaine.com Foorumin päävalikko -> Lukio Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa