| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Dive Rehti opiskelija
|
Lähetetty: Kes Kes 13, 2007 2:26 pm Viestin aihe: Voimaeläimesi? |
|
|
Ainakin näin aloituksessa kysyn vain lyhyesti:
Mikä on sinun voimaeläimesi?
Itse valitsen kaksi: karhun ja pingviinin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
bless Takarivin oppilas

|
Lähetetty: Kes Kes 13, 2007 2:27 pm Viestin aihe: |
|
|
| Kissa ehdottomasti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Pelottava hikipinko

|
Lähetetty: Per Kes 15, 2007 10:12 pm Viestin aihe: |
|
|
Öh, mikä on voimaeläin? _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
If you aren't remembered... Then you never existed. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dive Rehti opiskelija
|
Lähetetty: Lau Kes 16, 2007 12:07 pm Viestin aihe: |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: | | Öh, mikä on voimaeläin? |
Joku eläin, johon joko samastut voimakkaasti, tai jossa ihailet jotain tai joitain piirteitä sillä tavalla, että toivoisit niitä itsellesi.
Tai kuten minulla tuossa pingviinin tapauksessa: jokin eläin vain kiehtoo kovasti, ja tunnet jotain korkeampaa sympatiaa sellaisten kanssa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Habeas corpus Pelottava hikipinko

|
Lähetetty: Tii Kes 19, 2007 6:30 pm Viestin aihe: |
|
|
| Dive kirjoitti: | | Joku eläin, johon joko samastut voimakkaasti, tai jossa ihailet jotain tai joitain piirteitä sillä tavalla, että toivoisit niitä itsellesi. |
En oikein harrasta tällaista, ilmeisesti se on enemmän naisten juttu. Eräs joskus tapailemani nainen oli aivan hurahtanut tähän ja melkein tartutti minutkin.
| Dive kirjoitti: | | Tai kuten minulla tuossa pingviinin tapauksessa: jokin eläin vain kiehtoo kovasti, ja tunnet jotain korkeampaa sympatiaa sellaisten kanssa. |
Mistä tämä pingviini nyt tulee? _________________ No matter where you are... Everyone is always connected.
If you aren't remembered... Then you never existed. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dive Rehti opiskelija
|
Lähetetty: Kes Kes 20, 2007 1:13 pm Viestin aihe: |
|
|
| Habeas corpus kirjoitti: | | Dive kirjoitti: | | Tai kuten minulla tuossa pingviinin tapauksessa: jokin eläin vain kiehtoo kovasti, ja tunnet jotain korkeampaa sympatiaa sellaisten kanssa. |
Mistä tämä pingviini nyt tulee? |
En tiedä. Lopullinen herätys oli kai Happy Feet. Mielestäni pingviinit ovat herttaisia kaikessa kömpelyydessään ja lyllerryksessään sekä ihailtavan sosiaalisia ja perhekeskeisiä eläimiä. En tiedä, kuten sanoin, niissä on vain "se jokin". Oli jo ennen Happy Feetiä. Mutta on se pikku Mumble vaan suloinen, vaikka onkin täysin fiktiivinen tietokoneluomus . |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|